وبلاگ اخرین پست ها با 3 ستون

تبلیغات مقایسه‌ای چیست؟

 تبلیغات مقایسه‌ای چیست؟  تبلیغات مقایسه‌ای چیست؟ همان‌ طور که از نام آن مشخص است، این نوع از تبلیغات در قالب مقایسه  انجام می‌شوند! اجازه دهید کمی موضوع را باز کنیم. مسلماً همه تبلیغاتی را دیده‌ایم که در آن، محصول یا خدمت…

چرا داشتن استراتژی بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است؟

چرا داشتن استراتژی بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ چرا داشتن استراتژی بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ بازاریابی یک روش تجاری است که شامل شناسایی، پیش‌بینی و برآوردن نیازهای مشتری می‌شود. استراتژی‌های بازاریابی مؤثر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا…

هدف از استراتژی تبلیغات چیست؟

هدف از استراتژی تبلیغات چیست؟ هدف از استراتژی تبلیغات چیست؟ استراتژی‌های تبلیغاتی با شناسایی مشتریان بالقوه برای کسب‌وکار شما و تنظیم پیام برای جذب آنها از طریق کانال‌های مناسب سروکار دارد. تکنیک‌های تبلیغاتی استراتژی‌ها را پیاده‌سازی می‌کنند. آن‌ها مشتریان بالقوه، رفتار…

عناصر موجود در یک طرح تبلیغاتی

عناصر موجود در یک طرح تبلیغاتی تحلیل موقعیت، بررسی مشکلات و فرصت ها عناصر موجود در یک طرح تبلیغاتی، یک پیام تبلیغاتی باید به یک مشکل رسیدگی کند. ممکن است به این موضوع فکر کنید که چرا مشتریان به خدمات…

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی تبلیغات رسانه های اجتماعی، بسته به مدل کسب و کار شما، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی فرصتی عظیم برای فروش محصولات و ارائه خدمات شماست. ایجاد تبلیغاتی که توجه بینندگان را جلب کند برای موفقیت کمپین‌های شما بسیار…

هویت برند

هویت برند هویت برند، نام تجاری شما در راستای استراتژی تبلیغاتی هویتی است که مشتریان با آن آشنا می‌شوند. اهمیت برندسازی در کسب و کار شما را نمی‌توان مبالغه کرد. برندسازی نحوه درک مشتریان از شما و طرح کسب و…

برندسازی

برندسازی ۳.فروش برندسازی، صحبت از فروش، نام تجاری فروش و درآمد برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند. شما بر اساس نحوه عملکرد استراتژی‌ تبلیغاتی و بازاریابی نام تجاری درآمد کسب خواهید کرد. مشتریان وسوسه می‌شوند که شما را آزمایش…

برندسازی

برندسازی برندسازی، در استراتژی تبلیغاتی برای محصول و یا خدمات خود برندسازی خوبی داشته باشید. آیا تبلیغِ کلا یا خدمتی که ارائه می‌کنید، لوگو و یا رنگ بندی مخصوص خودتان را دارد؟ بسیاری از تبلیغات حرفه‌ای با یک موسیقی، تصویر،…

برترین استراتژی های تبلیغاتی

برترین استراتژی های تبلیغاتی تعدادی از برترین استراتژی های تبلیغاتی که می‌توان از آنها برای بهبود فعالیت‌های تبلیغاتی استفاده کرد: الف) یافتن مشتری هدف برترین استراتژی های تبلیغاتی، همه‌ی محصول یا خدماتی که شرکت شما توزیع می‌کند، متناسب تمام انسان­…

گسترش استراتژی

گسترش استراتژی نکته قابل توجه در رسانه ارتباطی گسترش استراتژی، در انتخاب کانال ارتباطی در راستای استراتژی تبلیغاتی ، دقت به این نکته مهم است: “چطور با توجه به سرمایه ‌ای که در دسترس داریم بهترین ابزار را انتخاب کنیم…

گسترش استراتژی

گسترش استراتژی بیانه‌ی جایگاه گسترش استراتژی، استراتژی‌ تبلیغاتی مرسوم، بر اساس «بیانیه ‌ی جایگاه» هستند. بیانیه‌ی جایگاه، کلمه ای تخصصی در زمینه‌ی بازاریابی و تبلیغات است. این واژه به این معناست که: تولیدات شرکت در کجا قرار دارد، چه تفاوتی با…

استراتژی تبلیغاتی چیست؟

استراتژی تبلیغاتی چیست؟ استراتژی تبلیغاتی چیست؟ در دنیای تبلیغات شکست یا پیروزی در کسب و کار، مرتبط به استراتژی تبلیغاتی درست یا نادرست است.  شروع کسب و کار با شروع یک تجارت، یکی از اهداف اصلی تبلیغات باید آگاهی از…

هدف تبلیغات

هدف تبلیغات هدف تبلیغات، تبلیغات می‌توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند. مثل: معرفی محصول جدید؛ افزایش تقاضا برای یک محصول خاص؛ ماندن در رقابت؛ افزایش آگاهی از برند؛ افزایش ترافیک سایت؛ جذب مشتری راغب (لید)؛ برجسته‌کردن یک نیاز خاص در…

بهترین رسانه تبلیغاتی را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین رسانه تبلیغاتی را چگونه انتخاب کنیم؟ بهترین رسانه تبلیغاتی را چگونه انتخاب کنیم؟ بعد از آشنایی با رسانه‌های تبلیغاتی و انواع آن، زمانی که قصد دارید بهترین آن‌ها را برای کمپین خود انتخاب کنید، باید قبل از هر اقدامی، شناخت…

انواع رسانه‌های تبلیغاتی

انواع رسانه‌های تبلیغاتی ۶. رسانه‌های خاص انواع رسانه‌های تبلیغاتی، آخر سال که می‌شود، کلی تقویم و سررسید توسط مجموعه‌های مختلف در اختیار افراد گوناگون قرار می‌گیرد. این تقویم‌ها و سررسیدها شامل نام برند و لوگوی آن است. در برخی موارد،…

انواع رسانه‌های تبلیغاتی

انواع رسانه‌های تبلیغاتی ۴. رسانه‌های محیطی انواع رسانه‌های تبلیغاتی، به تعریف ساده، هر رسانه‌ای که خارج از خانه یا محل کار قرار گرفته باشد، جزو رسانه‌های محیطی به حساب می‌آید. این نوع از رسانه‌ها، با جلب توجه افرادی که در یک…

انواع رسانه‌های تبلیغاتی

انواع رسانه‌های تبلیغاتی ۳. رسانه‌های مکتوب انواع رسانه‌های تبلیغاتی، به این دسته از رسانه‌ها، رسانه‌های چاپی هم می‌گویند. برخی هم به آن‌ها رسانه‌های فیزیکی می‌گویند؛ چون قابل‌لمس هستند. آن‌ها برای هدف‌گیری اقشار خاصی از جامعه مناسب عمل می‌کنند. برای نمونه،…

انواع رسانه‌های تبلیغاتی

انواع رسانه‌های تبلیغاتی ۲. رسانه‌های جمعی انواع رسانه‌های تبلیغاتی، وقتی صحبت از رسانه می‌شود، ذهن بسیاری از افراد سمت مدیوم‌هایی مثل رادیو و تلویزیون می‌رود. در حالی که ما بالاتر دیدیم تعریف رسانه تبلیغاتی بسیار گسترده‌تر از این حرف‌ها است؛…

انواع رسانه‌های تبلیغاتی

انواع رسانه‌های تبلیغاتی ۱. رسانه‌های آنلاین انواع رسانه‌های تبلیغاتی، این شکل شامل تمام کانال‌هایی می‌شوند که به‌صورت آنلاین میزبان تبلیغات هستند. برای مثال، سایت‌هایی مثل یوتیوب و آپارات که میزبان نمایش تبلیغات ویدیویی در خلال محتواهای خود هستند یا سایت‌ها و وبلاگ‌های…

انواع رسانه‌های تبلیغاتی

انواع رسانه‌های تبلیغاتی انواع رسانه‌های تبلیغاتی، رسانه‌های تبلیغاتی بازوی اصلی ارتباط بین کسب‌وکار و مخاطبِ هدف است و می‌توان گفت بدون آن‌ها، هیچ فعالیتی در زمینهٔ بازاریابی ثمر نخواهد داد. فعالیت‌های بازاریابی (که تبلیغات بخشی از آن است) به برقراری…
فهرست