هویت برند
هویت برند، نام تجاری شما در راستای استراتژی تبلیغاتی هویتی است که مشتریان با آن آشنا میشوند. اهمیت برندسازی در کسب و کار شما را نمیتوان مبالغه کرد. برندسازی نحوه درک مشتریان از شما و طرح کسب و کار است. نام تجاری شما میتواند نمادی از شادی، راحتی، وفاداری و برداشتهای ماندگار باشد.
نام تجاری شرکت معمولاً با لوگوی جدید شرکت شروع میشود. اغلب، شرکتها به اهمیت برندسازی مناسب شرکت خود پی نمیبرند. اجازه دهید ما به شما کمک کنیم تا شرکت خود را به درستی مارک کنید.
تا سال ۲۰۰۶، این نوع تبلیغات عموما در تلویزیون یافت میشدند. با این حال، هنگامی که YouTube محبوبیت خود را به دست آورد، برندهایی مانند نایک از فرصت استفاده کردند و تبلیغات خود را بصورت ویدیو انتشار دادند.
در حال حاضر، تبلیغات ویدیویی در همه جا موجود است و پخش میشود. در یوتیوب، آپارات، اینستاگرام، تلویزیون، وبلاگها و موارد دیگر. به طور کلی، تبلیغات ویدئویی در استراتژی تبلیغاتی یک سرمایه گذاری بزرگتر است.
زیرا درخواست تولید و طراحی ویدیو بسیار بیشتر از تصاویر سنتی یا حتی طراحی گرافیکی وجود دارد. با این حال، هنگامی که استراتژی تبلیغاتی به درستی انجام شود، نتایج میتواند ارزش سرمایه گذاری داشته باشد.
مطالعات زیادی در مورد اثربخشی ویدئو در تبلیغات انجام شده است. برندهایی که تبلیغات ویدیویی در فیس بوک انجام میدادند، ۲۰ تا ۳۰ درصد نرخ طرفدارانشان افزایش یافت. نادیده گرفتن قدرت ویدئو در استراتژی تبلیغاتی سخت است!
طراحی تبلیغات چیست؟
این محل تلاقی بازاریابی و طراحی است. این موضوع اشاره به آثار هنری بصری دارد که به طور خاص برای تبلیغات ایجاد شده است.
تبلیغات نمایشی را میتوان در وب سایتها، برنامه ها و کانالهای رسانه های اجتماعی یافت. این نوع تبلیغات در جذب مشتریان تاثیر زیادی دارد، همچنین یکی از عوامل مهم در استراتژی تبلیغاتی است.
تبلیغات نمایشی در قالب های مختلف ایجاد میشوند: متن، تصاویر، ویدیو، شنیداری، یا ترکیبی از چند رسانه.
در مورد زمینهای که تبلیغ شما در آن نمایش داده میشود فکر کنید و راههایی برای جلوه دادن یا جلب توجه آن پیدا کنید. به عنوان مثال، افزودن موشن گرافیک به طرح شما ممکن است کلیک و بازدید بیشتری برای شما داشته باشد!
![]() |
تبلیغات محیطیتاپراه |