مزایا و معایب رسانه های محیطی
مزایای رسانه های محیطی
مزایا و معایب رسانه های محیطی، یكی از مزیت هاي فوق العاده تبلیغات محیطی كه باعث برتري آن با سایر رسانه هاي تبلیغاتی دیگر گردیده این است كه مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمیتواند چشم خود را از رنگ ها و طرح هاي اطراف خود بپوشاند.در حقیقت رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یك محصول جدید به بازار یا ارائه یك خدمت جدید از سوي صاحبان خدمات براي مخاطبان آنان فراهم می آورد .
برند خود را معرفی كنید .
فروش خود را افزایش دهید .
كالا و خدمات خود را معرفی كنید .
تبلیغات محیطی موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یك محصول به بازار می شود .با تبلیغات محیطی هدفمند در مراكز تصمیم گیري مشتریان را ترغیب می كنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده كنند.
معایب رسانه های محیطی
اگر در این حوزه تبلیغات محیطی می خواهید وارد شوید می بایست زیر ساخت هاي مناسب و كافی را داشته باشید.
رسانه محیطی بقدري قدرتمند است كه می تواند كسب و كار شما را متحول كند و عكس آن اگر زیر ساخت هاي مناسب و كافی را نداشته باشید میتواند تبدیل به یك ضد تبلیغ شود.
به طور مثال شما محصولی را تبلیغ می كنید كه توان تولید آن را بصورت گسترده ندارید. این فرصت براي كسب و كار شما به یك ضد تبلیغ تبدیل خواهد شد.
-شاید بالا بودن قیمت هاي ابزارهاي رسانه محیطی یكی از معایب این حوزه باشد و هر شركتی نمی تواند از این ابزارها بهره مند شود.
-وجود محدودیت در اجراي طرح هاي تبلیغاتی یكی دیگر از معایب تبلیغات محیطی می باشد.
![]() |
تبلیغات محیطیتاپراه |