برترین استراتژی های تبلیغاتی
تعدادی از برترین استراتژی های تبلیغاتی که میتوان از آنها برای بهبود فعالیتهای تبلیغاتی استفاده کرد:
الف) یافتن مشتری هدف
برترین استراتژی های تبلیغاتی، همهی محصول یا خدماتی که شرکت شما توزیع میکند، متناسب تمام انسان های دنیا نیست. شما باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. مخاطب هدف یکی از مهمترین عنصر در تبلیغات آنلاین و استراتژی تبلیغاتی است.
در واقع، باید بر اساس اطلاعاتی که جمع میکنید، بتوانید مخاطب هدف را بهدرستی متمایز کنید. با جمع آوری این داده و اطلاعاتی از مشتری هدف میتوانید مشتری بیشتری جذب کنید. این یعنی افرادی که ویژگی مشابه با مشتری هدف شما دارند، با تبلیغات مناسب جزء مشتری شما می شوند.
لازم نیست تبلیغاتتان حتما آنلاین باشد. فقط باید اطمینان داشته باشید که متن و عکس تبلیغاتی، انعکاسی از مشتریانی باشند که میخواهید با آنها کار کنید. این نکته در استراتژی تبلیغاتی بسیار مهم است.
بررسی کنید که آیا تبلیغات شما نتیجه دارد یا خیر. پلتفورمهای تبلیغات آنلاین مثل Google AdWords و فیسبوک، درمورد تبلیغاتتان اطلاعات بسیاری می دهند. و این به شما کمک میکند تا متوجه شوید آیا تبلیغاتتان اثری دارد یا نه. ولی غیر از این روش خودتان هم باید تبلیغاتتان را مورد بررسی قرار دهید.
اگر تبلیغات شما آنلاین نیست، حتما ایمیل یا شماره تلفنی را برای شناخت بهتر اینکه کارها چطور پیش میرود اختصاص دهید. در ضمن مشتریان هم میتوانند از این طریق با شما در ارتباط باشند.
![]() |
تبلیغات محیطیتاپراه |